Основи програмування на JAVA

Інформація про курс:


Вартість: 1 500 грн / міс

Тривалість курсу:
2 семестри по 3 місяці - 24 заняття по 3 години
Групи вихідного дня: заняття по суботах

Формат навчання: Онлайн / Online

Дата початку курсу:


 
6 лютого 2021 року  11:00-14:00
(заняття проходять по суботах)

Записатися в групу

 

При установці на комп'ютер інсталятор Java пише про 3 мільярди пристроїв, на яких вона працює. Можна, звичайно, іронізувати, що «3 мільярди пристроїв не можуть помилятися» :) Але уявіть собі світ, в якому зникла Java: зупинилися не тільки модні гаджети, мобільні телефони та іграшки, а й медичні центри і аеропорти, «розумні будинки» і автомобілі, заводи і супутники. Загалом, значна частина сучасної цивілізації. Не дайте зупинитися цивілізації - вивчайте Java!

Якщо Вам 14 або 16 років і є бажання навчитися програмувати, а в майбутньому стати затребуваним фахівцем, радимо почати з мови Java, сучасного, потужного, який дозволить писати невеликі програми вже через пару місяців вивчення.

Рекомендований вік слухачів 14-16 років.

 

Основи програмування. Мова Java

Тривалість курсу: 2 семестри по 3 місяці, 24 заняття по 3 години
1-й семестр: вересень - грудень
2-й семестр: лютий - травень

 

Введення в комп'ютери, мови програмування, алгоритми і середовища програмування Java

  • Короткий екскурс в історію
  • «Чому Java»
  • Перспективи використання і розвитку мови програмування Java, навіщо потрібно вміти програмувати
  • Як працює Java, три основні кроки: введення тексту програми, компіляція, запуск
  • Що таке алгоритм, робота з простими алгоритмами
  • Установка Eclipse IDE

Введення в Класи і об'єкти

  • Що таке клас і його об'єкт

Основні типи даних

  • Примітивні типи даних
  • Типи даних - посилання
  • Як довго живуть змінні?
  • Stack і Heap
  • Перетворення числових типів
  • Приведення типів
  • Арифметичні операції (клас Math)
  • Клас String і його методи

Умовні оператори та цикли

  • Прийняття рішень за допомогою оператора if
  • Оператор switch і прийняття рішень
  • Повторення дій за допомогою циклів for і while

Масиви і прості алгоритми масивів

  • Що таке масив
  • Алгоритми пошуку та сортування
  • Робота з масивами

Основи методів

  • Навіщо потрібні методи, як їх використовують
  • Передача параметрів, перевантаження методів

Об'єктно-орієнтоване програмування

  • Класи і об'єкти
  • Інструкції присвоювання і ініціалізації
  • Створення призначених для користувача класів і їх об'єктів, конструктори
  • Області видимості, сеттери і геттери спадкування
  • Ключове слово this і super

Графіка

  • Загальні відомості про бібліотеки AWT і Swing
  • Надбудова WindowBuilder
  • Створення фреймів, розташування і розміри фрейма, властивості фрейму, схеми розміщення створення калькулятора